1. Waar vind ik meer informatie over de ClubApp?
Ga hiervoor naar website KNLTB ClubApp of bekijk onderstaande video
2. Hoe zet ik de Club.App op mijn telefoon of tablet!?
3. Hoe installeer ik de Club.App
4. Hoe vraag ik het wachtwoord in de ClubApp aan?
5. Hoe kom ik op de voor leden toegankelijke pagina’s van de clubwebsite?
6. Hoe vraag ik mijn wachtwoord op de clubwebsite aan?
7. Kan ik mijn pasfoto op de ledenpas aanpassen?
Ja dat kan. Alleen wanneer er duidelijke veranderingen zijn, moet de pasfoto worden vernieuwd. Voor alle leden geldt dat alleen een pasfoto’s zoals voor rijbewijs kunnen worden gebruikt voor op je KNLTB-pasje. De pasjes (vanaf 2019) zijn 2 jaar geldig. Dit betekend dat in 2021 je nieuwe pasfoto op je pasje staat.
Pasfoto aanpassen: In de ClubApp ga je naar 'Mijn Profiel'. ('Poppetje' in de menubalk) Tik op het camera icoon en kies dan voor camera of bestaande foto.
Op de deze website kan je ook je pasfoto aanpassen: Klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek. Ga naar het tabblad 'Mijn Profiel' en klik op je foto.
8. Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen?
Je kan zelf je e-mailadres en telefoonnummer aanpassen.
In de ClubApp ga je naar 'Mijn Profiel' ('Poppetje' in de menubalk). Tik op het 'regel' icoon (rechts boven). Tik daarna op 'Mijn gegevens wijzigen'.
Of klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek van deze website. Ga naar het tabblad 'Mijn Profiel' en klik op het pennetje.
Nieuw adres? Geef dit dan door aan [email protected]
9. Hoe kan ik mijn incassomachtiging regelen?
10. Waar kan ik de ledenlijst zien?
In de ClubApp kan je op het tabblad 'Club' bij 'zoek clubleden' de clubleden vinden.
De ledenlijst is ook te vinden op de voor leden toegankelijke pagina's op de Clubwebsite. (eerst inloggen in de rechterbovenhoek)
11. Waar kan ik het bardienstrooster zien?
Dit kan in de ClubApp op het tabblad 'Club' > 'Dienstenplanner'. Het bardienstrooster is ook te zien op de voor leden toegankelijke pagina's op de Clubwebsite (eerst inloggen). Het Bardienstrooster hangt ook op het prikbord in het clubhuis.
12. Waar kan ik mijn bardienstboekingen bekijken?
In de ClubApp op het tabblad 'Mijn Profiel' ('Poppetje' in de menubalk) bij 'mijn agenda'.
Of klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek van deze website. Ga naar het tabblad 'Mijn bardienst boekingen'.
13. Kan ik zelf mijn bardienstboeking wijzigen?
Nee, je dient zelf voor vervanging te zorgen door bijvoorbeeld met een ander lid te ruilen.
14. Kan ik zelf een bardienst inplannen?
In januari worden alle leden in de gelegenheid gesteld om hun bardiensten in te plannen. Daarna worden de leden die dit niet hebben gedaan willekeurig ingedeeld.
15. Waar kan je je bardienst in januari inplannen?
Op de ClubApp op het tabblad 'Club' bij 'Dienstenplanner'.
Op deze website log je in bij 'Mijn Club' in de rechterbovenhoek. Ga naar het tabblad 'Bardienstrooster'.
16. Hoe vind ik de kalender, uitslagen en standen van KNLTB competities?
Ga op het tabblad 'Club' naar 'Bekijk Clubteams'
0515-574001 (tijdens bardienst)
Tennis Locatie: Hoog Bolwerk 18
8701 HX Bolsward