FAQ Club App en Club Website

Veelgestelde vragen over de clubApp en clubwebsite

1. Waar vind ik meer informatie over de ClubApp?

Ga hiervoor naar website KNLTB ClubApp of bekijk onderstaande video

2. Hoe zet ik de Club.App op mijn telefoon of tablet!?

  • ga op je apparaat naar de AppStore of PLAYStore
  • of zoek en download rechtstreeks in de juiste appstore naar KNLTB.ClubApp

3. Hoe installeer ik de Club.App

  • na het installeren van de App moet je eerst je club kiezen. Ga naar het zoekveld: ‘zoek naar je club’ vul je in: LTC De Drie Posten
  • tik op het LTC De Drie Posten logo
  • vul je bondsnummer en wachtwoord (zie punt 4) in en tik op ‘inloggen’

4. Hoe vraag ik het wachtwoord in de ClubApp aan?

  • zet de ClubApp op je apparaat en installeer deze (zie punt 2 en 3)
  • in plaats van het bondsnummer en wachtwoord in te vullen tik je op ‘kwijt of vergeten’.
  • vul je bondsnummer in die op je KNLTB ledenpas staat
  • tik op de knop ‘Herstel wachtwoord’
  • je ontvangt een e-mail van KNLTB.Club (dit kan een kwartier duren).
  • in de e-mail staat een link
  • tik op de link in je e-mail
  • stel je eigen wachtwoord in (2 x intoetsen)
  • het wachtwoord is geldig voor de ClubAPP en deze website

5. Hoe kom ik op de voor leden toegankelijke pagina’s van de clubwebsite?

  • klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek
  • vul je bondsnummer en wachtwoord (zie punt 6)  in en klik op ‘inloggen’

6. Hoe vraag ik mijn wachtwoord op de clubwebsite aan? 

  • klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek.
  • klik op ‘Wachtwoord vergeten’.
  • vul je bondsnummer in die op je KNLTB ledenpas staat
  • klik op de knop ‘Wachtwoord wijzigen’
  • je ontvangt een e-mail van KNLTB.Club (dit kan een kwartier duren).
  • in de e-mail staat een link
  • klik op de link in je e-mail
  • stel je eigen wachtwoord in (2 x intoetsen)
  • het wachtwoord is geldig voor de Clubwebsite en de Club.App 

7. Kan ik mijn pasfoto op de ledenpas aanpassen?
Ja dat kan. Alleen wanneer er duidelijke veranderingen zijn, moet de pasfoto worden vernieuwd. Voor alle leden geldt dat alleen een pasfoto’s zoals voor rijbewijs kunnen worden gebruikt voor op je KNLTB-pasje. De pasjes (vanaf 2019) zijn 2 jaar geldig. Dit betekend dat in 2021 je nieuwe pasfoto op je pasje staat.
Pasfoto aanpassen: In de ClubApp ga je naar 'Mijn Profiel'. ('Poppetje' in de menubalk) Tik op het camera icoon en kies dan voor camera of bestaande foto.
Op de deze website kan je ook je pasfoto aanpassen: Klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek. Ga naar het tabblad 'Mijn Profiel' en klik op je foto.

8. Hoe kan ik mijn persoonsgegevens aanpassen?
Je kan zelf je e-mailadres en telefoonnummer aanpassen.
In de ClubApp ga je naar 'Mijn Profiel' ('Poppetje' in de menubalk). Tik op het 'regel' icoon (rechts boven). Tik daarna op 'Mijn gegevens wijzigen'.
Of klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek van deze website. Ga naar het tabblad 'Mijn Profiel' en klik op het pennetje.
Nieuw adres? Geef dit dan door aan [email protected]

9. Hoe kan ik mijn incassomachtiging regelen?

  • klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek.
  • log in met je bondsnummer en wachtwoord (zie punt 4) 
  • ga naar het tabblad 'Mijn profiel'
  • klik op het pennetje achter 'incassomachtigingen'
  • bij het toestaan van automatische incasso zet je een vinkje bij 'automatische incasso toestaan'. Vul in het IBAN nummer en tenaamstelling van de rekening. BIC nummer gaat automatisch.
  • bij het intrekken van automatische incasso haal het vinkje weg bij 'automatische incasso toestaan'.
  • klik op de knop 'wijzigingen opslaan'

10. Waar kan ik de ledenlijst zien?
In de ClubApp kan je op het tabblad 'Club' bij 'zoek clubleden' de clubleden vinden.
De ledenlijst is ook te vinden op de voor leden toegankelijke pagina's op de Clubwebsite. (eerst inloggen in de rechterbovenhoek) 

11. Waar kan ik het bardienstrooster zien?
Dit kan in de ClubApp op het tabblad 'Club' > 'Dienstenplanner'. Het bardienstrooster is ook te zien op de voor leden toegankelijke pagina's op de Clubwebsite (eerst inloggen). Het Bardienstrooster hangt ook op het prikbord in het clubhuis.

12. Waar kan ik mijn bardienstboekingen bekijken? 
In de ClubApp op het tabblad 'Mijn Profiel' ('Poppetje' in de menubalk) bij 'mijn agenda'.
Of klik op de knop ‘Mijn Club’ in de rechterbovenhoek van deze website. Ga naar het tabblad 'Mijn bardienst boekingen'.

13. Kan ik zelf mijn bardienstboeking wijzigen?
Nee, je dient zelf voor vervanging te zorgen door bijvoorbeeld met een ander lid te ruilen. 

14. Kan ik zelf een bardienst inplannen?
In januari worden alle leden in de gelegenheid gesteld om hun bardiensten in te plannen. Daarna worden de leden die dit niet hebben gedaan willekeurig ingedeeld.

15. Waar kan je je bardienst in januari inplannen?
Op de ClubApp op het tabblad 'Club' bij 'Dienstenplanner'. 
Op deze website log je in bij 'Mijn Club' in de rechterbovenhoek. Ga naar het tabblad 'Bardienstrooster'.

16. Hoe vind ik de kalender, uitslagen en standen van KNLTB competities?
Ga op het tabblad 'Club' naar 'Bekijk Clubteams'

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

0515-574001 (tijdens bardienst)

LTC De De Drie Posten

Tennis Locatie: Hoog Bolwerk 18
8701 HX Bolsward

KVK-nummer

40000670